elifdiyorkii ben ilk muayeneye 7. Haftanın ilk günü gittim hem oğluşumu gördüm hem kalp atışını duyduk size de tavsiyem erken gitmeyin arkadaşım 6 da gittiğinde kalp atışı duyamammışlardı 10 gün sonra tekrar gel dediler 10 gün geçmek bilmedi onun için insan evham yapıyor çünkü