Kızlar kan pıhtılaşması sebebi ile başından beri oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Doktorum 37. Hafta gibi bırakırız dedi. Sezeryan olursam 39, normal olursa 40. haftada olacak doğum. Doktor en doğrusunu bilir elbet ama kaybım var daha önceden çok korkuyorum. Bırakırsam bir şey olacak diye korkuyorum, sizler kaçıncı haftada bıraktınız?