Merve201119 deletedmom734 canım benim ilkinde 15 gün sürdü 16.cı gün kesildi iki gün sonra normal adet gördüm ikincisinde baya uzun sürdü bir ay kadar sonra adet şeklinde gördüm yine
Mrry deletedmom734 ben daha doğum yapmadım ama yakınlrımda arş arda yeni sezeryan olanlar oldu yeni kırkı çıktı ilk üç gün normal kanama olduğunu sonra iyice azlarak kesildiğini söylediler çok olmuyormuş sezaryen de kanama
parasetamoll Hepinizden nefret ediyorum kaynana postu olsa yazardınız buna gelince okuma yazma unutuyorsunuz 😡
Arzymn parasetamoll deletedmom734 sakin olun kızlaarrrrr ben varım, 😁 canlarım kanama3 hafta falan devam ediyor ama çok aktif bir kanama olarak değil. Sonrasında da lekelenme gibi devam ediyor yani günlük pedler yeterli olacak kadar 😉
Rasev Sezeryanlar ilgili konuda beni etiketleyin yardimci olayim yahuu🤷🏻♀️40gün lekelenme tarzi oldu 41ci gunumde adet oldum şuan 50gündeyim adetim bitmek uzere normalde 1hafta olurdum ama simdi 10güne kadar surdu
parasetamoll deletedmom734 sabah 6dan 11e kadar uyanıktı gece 1 den 3e kadar da ben nefret etmeyeyim kim etsin xerime postunu çoşturdum tufiiiiii
deletedmom734 parasetamoll saatleri sayma😂 yoksa geçmiyor ben odadan saati kaldırdım gece full uyuduk galiba diyorum eşim geçen 2 saat uyuduğumuz gerçeğini tokat gibi çarptı yüzüme🤨