Kubra00111 Kızlar geçmeyen tekrarlayan beyaz akıntım oluyor napmam lazım bu şekilde hamile kalanlar var mı neler yaptınız
Sariilayda16 Kubra00111 of ya hepimizmi aynıyız benimde enfeksiyon var geçmiyor doktor bile fayda etmiyor artık fitil ilaç kullanıyorum tam geçti diyorum yine tekrarlıyor
Women_nur_ Kubra00111 o düzelen bisey değil bende de 3 yıldır var. Özel ve devlet 50 hastane doktor gezdim yok çaresi ilaçları kullanıyorum 15 gün düzeliyor 16. Gün basliyo
kbryzb Kubra00111 bende de düşükten sonra oldu canım doktor bana antibiyotik fitil verdi ama nafile tekrarladı en son çareyi kekik suyunda buldum kekiği kaynattıktan sonra süzdüm leğene döktüm hafif canını yakacak şekilde bir sıcaklıkta olacak daha sonra içine oturdum ve ertesi günü maydonozu aynı şekilde kaynattım süzdüm oturdum sadece bu ikisini tek bir seferle yaptım ve çok şükür geçti daha o oldu ne enfeksiyon kaldı ne de mantar tekrarlamadı çünkü ikisi çok güçlü oldukları için rahmini bile temizliyor eğer yapacaksanda adetliyken yap kanallar açık olduğu için çok daha etkili oluyor
Cankuss35 Kubra00111 mantar varsa hem eşiniz hem sizin ilaç kullanması gerekiyor o şekilde geçer ancak
Kubra00111 designermom gebelik oluştu mu peki engel oluyor mi çok rahatsız edici bir şey korunmadigimiz için mi oluyor acaba
Herosunannesiii Kubra00111 ben hamile olana kadar hiç böyle bir şikayetim yoktu 😂 arada bir idrar yolu enf olurdu üşüttüğüm zaman fln. Ama hamile kaldığımdan beri böyleyim anlamadık gitti 😂
Kubra00111 Herosunannesiii ya bizde de öyle durum yok acaba engel olur mu veya bu şekilde hamile olduğunu öğrenen var mı
myprincessgirl Ben yıllardır çekiyorum ilk zamanlar hamile kalamadım mantara bağladım dr mantar engel değil demişti öyle de oldu çok şükür hamile kaldım ama hamilelikte de çekiyorum maalesef 😢
Sevgi22 @Kubra00111 gebelik oluşuyo canım gebeliği engel değil benmde her ay tekrarlardı hamile kaldım geçti
Sumsumm kbryzb canim tam tarif yazabilr misin ne kadar suya ne kadar kekik ve kac dakika oturacagiz vs
Alexab kbryzb ilk defa duydum bakayıö buna ama şu an yapamam hamileyim. Bende de kronikleşti bu beyaz akıntı kaşıntım yok, koku yok ama mantar/ enfeksiyon olduğu çok belli. Doktor antibiyotik versdi ilaç bana dokundu bıraktım. Sonra fitil verdi kullandım hiç işe yaramadı. En son geçen hafta gittim dedim hocam böyle geçmedi birşey olmaz bebeğe zararı yok dedi. Doğumdan sonra bakalım dedi az kaldı doğuma çünkü. Ama ben artık akıntı işinden vallahi bıktım. O kadarda dikkat ediyorum.
kbryzb Sumsumm şimdi şöyle orta veya büyük bir tencereye suyu koyun koyduktan sonra o suyu kaynayınca içerisine 1 yemek kaşığı dolu dolu kekik dökün döktükten sonra bi 5 dakika da öyle kaynatın, kaynattıktan sonra o ilk sıcağının geçmesini bekleyin yani çokta ılık olmayacak böyle iğne batması gibi biraz canınızı yakacak bir şekilde sıcak olması lazım orta boylarda geniş bir leğene kekiği süzün süzdükten sonra içine oturun 15-20 dakika oturup bekleyin ama size tavsiyem adetliyken yapmanız çünkü adetliyken rahim ağzı ve kanalları açık olduğu için içeride ki her şeyi temizliyor o su ve ben bekarken uyuz geçirmiştim vajinama kadar yayılmıştı sadece 1 kere kekik suyu yapmamla geçti her şeyim
Aytac27-07 Yakın arkadaşda da bu sorun vardı sürekli tekrarlıyordu mantar,,, doktor ilaç verdi eşinde içsin dedi, ikisi de içdi ve arkadaş şeker kullanmayı bıraktı,çayı şekersiz içiyor bayağıdır yok mantar diyor
kbryzb Alexab hamileysen kesinlikle yapamazsın canım çünkü çok güçlü oldukları için Allah korusun bebeğe zararı olabilir ben bilmiyordum hamile olduğunu
Sadiyekrn07 Kubra00111 bende de vardı fitil ilaç kullandım geçmedi gebe kaldım şükür ama kalınca daha çok olmaya başladı doktor yine fitil ilaç verdi ama geçmedi lekeli olmadığı sürece sorun olmaz dedi
Gamzeramo Kubra00111 24 haftalık hamileyim nerdeyse son 1 haftadir bende de beyaz kesik gibi akıntı oluyo bugun saglk ocagnda doktora soyledim kasinti yanma yapmadığı surece normal dedi