Vildan_krt Kızlar gebeliğin ilk aylarında hazır meyve suyu içmek zararlı mı ? Ben çay kahve su gibi herşeyden tiksiniyorum ,az buçuk tükettiğim şeyler var onlarında yanında sıvı gıda alamıyorum
Boncukk123 Vildan_krt canım kendin sıkıp içsen daha sağlıklı olur hazır olanların içinde cok fazla şeker aroma artırıcı tatlandırıcı ve bilmediğimiz cok zararlı şeyler var
Firstmomfirstchild Vildan_krt visne suyu yapin kendinize cok güzel oluyor, hazir alip icmekten daha iyidir
tugcesakzci Vildan_krt doktorum bana hazır meyve sularının hiç birini tüketmemem gerektiğini söyledi evde kendim sıkıyorum ya da vişne falan kaynatıyorum
Vildan_krt Boncukk123 kendim sıkmayı düşünüyorum en sağlıklı olarak fakat şimdi ilk ayların yorgunluk ve bitkinliğinden mecalim olmuyor
Ebru-29 Vildan_krt file markette cam kavanozda alman markalı meyve suyu var adı aklıma gelmiyor şuan. Katkı maddesi yok hatta şişe yaridayken bir kaç gün eve gelmemiştik tam sıkmamışız kapağını turşunun suyu gibi beyaz beyaz şeyler çıkmıştı üzerinde. Katkı maddesi olmadığı için öyle oluyor
Boncukk123 Vildan_krt haklısın canım inan ki anlıyorum seni ama yardımcı olabilecek birileri olsa sana cok iyi olur bende aynı sekılde ablamın küçük cocugu var ve uzakta biraz benden annem hasta eşimin ailesinden zaten gelecek yardım uzak olsun kendi başıma napabiliyorsam yapıp yemeye içmeye çalıştım halinin oldugu bir zaman da çokça yapıp kenara koymaya çalış