Ravza21 Arkadaşlar doğum doktoruna gittim herhangi bir sorun olmadığını söyledi ama sağlık ocağındaki doktor idrar kaçağı ne olduğunu söyledi dahilye gitmem gerektiğini söyledi çok önemli bir şeymiş öyle olan var mı
Ravza21 Pamuk evet 24 saatlik idararla kadın doğum temiz dedi snra sağlık ocağına takibe gidince sinucakra bakıp soyeldi baktır dedi sahile gitmem gerekiyormus
Ravza21 Pamuk ne kadar bilmiyorum sadece bana protein kaçağı var dahilye görün dedi sağlık ocağındaki doktor