Gamzealptkn merhabalar inşallah güzel sonuçlar alırsınız bende aşılamayla hamile kaldım Ağustosta olmuştum bende. Ben evde kendim hiç test yapmamıştım günü gelince gidip kan vermiştim burda önemli olan betanin düzenli yükselip yukselmedigi daha sonra kesenin görünmesi yerinin rahim içinde olması daha sonra kalp atışının duyulması vs.diye süreç ilerliyor yani evde yaptığımız test gebeliğin sağlık mi sağlıksız mi olduğunu tam anlamıyla göstermiyor malum bizler tedaviyle gebe kalmaya çalıştığımız için doktorun 1 hafta boyunca takılacağı şey 2 günde bir beta düzenli yükseliyor mu ona bakicak. Çünkü benim ilk betam 177,5 çıkmıştı buna bile düşer gözüyle bakıldı 1 hafta takip edildi beta değeri yani umarım anlatabilmisimdir. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki beklemek korkmak… Rabbim hayırlısıyla güzel sonuçlar almayı nasip etsin inşallah 🌼