Bende Medar Hastanesi’nde doğum yaptım ikinci kez Doktorum Sedat umur dış doktor olduğu için fiyat farkı oldu herşeye ayrı ücret ödedik oda süsleme fotoğraf çekimi vb ama çok memnun kaldım bildiğim kadarıyla sadece fotoğraf çekiminiz ücretin içerisinde oda süsleme fiyat harici birde fiyata ek lohusa şerbeti veriliyor eşler alinmiyor doğuma odalarda gayet temiz ve çok da büyük değil ideal birtane açılabilen bir koltuk var birde konsol buzdolabi birde esyalari koyabilmek için dolap