SedaF LavinsMom evet canım anca o iyi eder çok az zamanım kaldı🥺 bu zamana kadar içmedim şimdi gidip bol sarımsaklı içsem kalkarım ayağa diye düşünüyorum
LavinsMom SedaF ice biliyorsan ne guzel is iste. Temiz guzel pistikten sonra ne olucakki. Ben hic sevmiyorum kokusuna bile tahammulum yok 😄 hatta nasil iciyorlar hep merak ediyorum
Melike_4949 SedaF bende şuan öyleyim canım ağır Grip geçiriyorum benimde doğuma 1.5 ay var antibiyotik kullandım oda kaşıntı yaptı bıraktım 🥲 Allah şifa versin inşallah
Melike_4949 SedaF senin ağır değil demekki canım benim tüm değerlerim alt üst olmuştu boğaz ağrısı öksürük kemik bel ağrısı vs hastanelik olmuştum klamoks antibiyotik