Ekyg Beni hem aşılar için arıyorlar, kendileri de takip ediyorlar 2 3 ayda bir kan tahlili falanda yapıyorlar. İl sağlık müdürlüğünde bilgilendirme icinde aradılar. Özel hastane takipliyim dedim ama bizim yapmamizda lazim dediler bence çok iyi hepsinin takip etmesi 🤭