Lepatya65 Patoloji sonuçları ayrıntılı bir bilgi vermiyor genetik testi ayrıntılı bilgi verir demişti doktorum. Sonuçlarda da mol gebelik kist ya da bebek görülmüştür gibi sonuçlar çıkıyor. Sonuçları genelde yüz yüze görüşüyorlar korkma ama sana tavsiyem kan pıhtılaşma testini yaptır genelde ikinci veya üçüncü kayiplarda isteniyor ama benim ilk kaybimdi aklımda soru işareti kalsın istemedim kan pihtilasmam cikti. İğne ve hapa başlamam gerekiyormuş yoksa bu kayıplar tekrarlarmis.