Kızlar şeker hastası olan doğum yapan veya çevresinde yapan var mı acaba benim 32. Haftada su fazlaligiyla şekerden suphelendi doktor açlık tokluk verdim tokluk 185 çıktı diyet önerdi kendim ölçüyorm dikkat edince normal bazen en fazla 150 yi görüyorum bugünde devlet Hastanesi’nde geldim kontrole ne zaman doğum olur dedim şuan 36+2 bebek gelince zaten sıkıntılı olucak dedi nasıl moralim bozuldu 39 a kadar bekle dedi her doktor farklı bişey diyor yardımcı olur musunuz lütfen