Kbryldz08 Kızlar iyi günler aslında post açmıştım ama cevap hiç yok . Kızımın doğumu ile oğlum 3 yaşında olacak ikiz bebek arabası almalı mıyım sizce
monarosamommy Kbryldz08 Aslında oğlunuzun ihtiyacı yok gibi 3 yaşında yürümeye yönlendirmek daha mantıklı ama bilemedim büyük araba alıp kullanmakta bir çile yinede siz bilirsiniz .🌸
Deletedmom_116 Kbryldz08 gerek yok bence yürüsün bırakın rahata alisirsa eziyet eder çok eziyet eder uzun yururseniz yeni bebeğinizi kanguruya slinge kızınızı arabaya koyabilirsiniz zorda kalirsaniz
Minigiim-vebenn52 Çocuğa bağlı bide kış geldi zaten yazın belki yürümek ister çocuk boşuna almış olursun ikiz araba eğer binerse bebeğini şimdilik pusette taşırsınız oğlunu da arabada sürekli binmiyorlar çünkü dediğim gibi oğluna bağlı
Kbryldz08 monarosamommy ya zaten şehir şartlarıda belli otobüslere binmek çok zor ikisi ile çarşıya bir yere gitmem gerekse nasıl yaparım diye düşündüm
Kbryldz08 Deletedmom_116 doğru Şuan biraz yavaş yürüyor seneye daha sağlam yürür kuşunda zaten evde oluruz