merylii_ tabi canim soylerdi malum doltorlar ufak bisi bile olsa anneleri korkutarak anlatiyolar ben bask bi doktora gitmistim kanaman gorunuyo dedi 10 hadtslikdi o zaman kanaman gelirse anla ki düşük tehliken cardir dedi. Kendi doktorum hic bir sekilde bu konu ile ilgili bisi demedi tehliken car felan ki onlem amacli da ilac verdi bebek tutunsun diue. Onlem amacli o da neyse sonra ben kendi doktorumu aradim bi gel bakalim dedi gittim hic bi sorun yok baska doktorun kanama diye gosterdigi yeri dahi soyledim bebegin esiymis o doktorum oyle dedi. Slak doktor yuzynden omrumden ur gitti ya 😂