merylii_ Selam kızlar bugün doktor kontrolüm vardı, son seferdeki ölçümlere göre bugün 12+6 olması gereken bebeğim 13+3 çıktı, doktor bir şey demedi, daha önce böyle bir şey ile karşılaşan oldu mu, fikirleri alayım
HilalYlmz merylii_ selam canım 2 haftaya kadar önde beye geride gitmesi normal karşılanıyor zamanla haftasını yakalar yakalamada da sorun değil benim oğlum doğuma kadar hep 2 hafta öndeydi
Aysennn1608 merylii_ merhaba, sat’a göre benim bebiş de önde gidiyor. Her gittiğimizde 2 gün artmış oluyor. Mesela 6+3ken gitmiştik 2 hafta sonra tekrar gittik 8+3 olacağımıza 8+5 olmuştuk… Son adet tarihime göre 10 küsür olmam gerekiyor ama ben 11+4teyim. Erken döllenme olmuştur dedi doktor.
Aaa122 merylii_ bizde 2 hafta önden gidiyoruz başından beri suan 32. Haftalık ama gelişimi 34. Haftalık bebek kilosunda yani normal doğum zor olur dedi eksi yönleri zaten benim ilki sezaryendi öyle olumsuz bisey de demedi ana yine de bebeğin çok büyük olmasını istemeyiz haftasına göre dedi şeker durumun olabilir diye siz ileri haftalar da yaptırırsınız şeker testi.zaten bebek doğduktan sonra ödemi gidince kilosu düşüyor o yüzden fazla da takmıyorum ben inşallah iyi olurlar
Ece56 merylii_ çok normal benim de bir ara bir hafta öndeydi şimdi ilerledikçe sadece 2 gün önde görünüyo. 2 hafta önde ya da geride olması sorun değilmiş.
merylii_ Aysennn1608 ya benim öyle bir şey değil aşılama ile oldu çünkü hatta sat 11 Ağustos doktor başta sat ı 17 sine çekmişti şimdiki hesaba göre geri 11-12 ye düştü
merylii_ Aaa122 valla bi gidiyorum olması gerekenden 1-2 gün geri çıkıyor bi gidiyorum 3-4 gün ileri o yüzden benim de kafam karıştı şimdi uygulamayı doktorun bugün verdiği tarihe mi güncelleyim yoksa kalsın mı bilemedim
Aydanur06 Aaa122 merhaba benimde bebegim 2 hafta ileride 29ken 31/32 hafta uyumluydu kontrolum 32inci haftada olacak ilk dogumum sezeryan acaba gun verilirken cocugun gelisimime goremi sata gore mi verilir
Tatar59 merylii_ USG de görünen sürekli değişecek. O bebeğin vücut yapısına göre çıkan hesaplama. Sen doğuma kadar hep som adet tarihine bakacaksın.
merylii_ Bunun için farklı bir post açmayayım @Cinsiyettahminidolunayes 12. Haftada foto at demiştin atsam bakar mısın lütfen
merylii_ Ece56 sonra yine değişiyor mu peki yani şimdi 13+3 olarak güncellesem gelecek ay 17+1 çıkması gerekirken 16+6 falan çıkma ihtimali var mı
HacerEnfal merylii_ herkesin öyle canım benimde her gittiğimde 1 hafta önde söylüyor arkadaşım var aramızda pek hafta yoktu o da her gittiğinde geriden geliyor mesela ama ikimizinde bi sorunu yok benim kızçem biraz aceleci sanırım önden önden giderek doğum haftasına yaklaştı
Ece56 merylii_ evet olabiliyor zaten ölçümler yapılırken ultrasonun modeli, doktorun el hassasiyeti falan da etkiliyormuş.
merylii_ Derinnmom ben şuan tam olarak öyleyim başta sat 11 Ağustostu sonra doktor 16-17 ye falan çekti şimdi geri 12 ye düştü beynim çorba oldu 😂😂