yuksell07 ben 🖐️🖐️
düşükten 49 gün sonra adet olmuştum ama adet değilmiş peçeteye geçen koyu ve kokulu bi akıntıymış betam sıfırlandı mı diye test yaptığımda pozitif çıktı inanmadım sabah bidaha yaptım gene pozitif çıktı gittim kan verdim 255 geldi ilk gebeliğimde 29 bin küsür gelmişti dedim yok daha yenş sıfırlanmıştır o kadar büyük bi rakam hemen düşmez dedim tabi bu sürede bi 10 gün geçti aradan doktora gittim 255 gelen sonucun doktorda 320 oldu rahim kalınlaşması var gebelik gibi duruyor bi beta takibi yapalım dedi yaptım artış gösterdi 1500 civarı kese görmeyi ümit ediyorum dedi gördü 8 haftalık olduğum da da kalp atışı bebek herşey gözüktü yani acaba mı diye gittim bebeğimin olacağını öğrendim şimdi 25+1 iz 🙏🤭 hiç stres yapma aman olacak mı oldu mu yine mi olmadı diye hiç beklemediğin anda sürpriz yapıyor hayırlısıyla inşallah sende öyle olursun 🙏🙏