Kuzey_Oyku_61 Merhaba kizlar. Ben 4 gün önce beta baktırdım birde dün baktırdım. Sizce yükselme normal mi? Bir bakar mısınız rica etsem
Kuzey_Oyku_61 ug_fa-3diplomalianne ay teşekkür ederim içimi rahatlattıniz 2 tane kötü sonuclanan gebeliğim oldu oyuzden tedirgindim
S12e28h46 @Kuzey_Oyku_61 seni tedirgin etmek istemem ama 394 ile öğrenmişsin onun 2 katı 788 olması lazım onunda 2 katı 1576 ama %60 artması da normal diyor doktorlar
S12e28h46 @Kuzey_Oyku_61 aynı yollardan geçtim sen kalbini ferah tuttarsan bebeğinde iyi olur gerçekten inan yeter
Kuzey_Oyku_61 ug_fa-3diplomalianne aah inşallah çok teşekkür ederim içimi rahatlatan yorumlarınız için Rabbim razı olsun 🤲❤️