Mothertea Melike_4949 inan bende bilmiyorum kardiyolojiye bile gittim holter taktılar arada bir nabzım yüksek çıkmış sorun yok dedi ama bu aralar çok oluyor bende ya
Mothertea Melike_4949 gripten değildir canım bence artık büyüdüler kalbe her yere baskı yapıyorlar vücut çok kan pompalıyor ondan dedi doktorum bana
Mothertea Eurydice alıyorum da alsam da fayda etmiyor benim anemim var hep düşük demirim kanım yükselmiyor
tgbadlgzr Bizde 33 haftalığız sanki midem boğazımda gibi zor nefes aldığımı hissediyorum otururken özellikle boğazım düğümlü gibi