8 kasım yada 9 kasım lavaboda peçetede lekelenme fark ettim. Regl olacağım diye önemsemedim. 11 kasım regl olmam lazımdı, o lekelenme den sonra bir daha hiç bir lekelenme görmedim. Bugün reglimin, 4.gecikme günü. Ve regl olacağıma dair bir şey yok. Dün test yaptım ama negatifti. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Lekelenme dediğimde sadece bir kez lavaboda oldu, peçetede gördüm, pembe renkti. Bir daha da olmadı. Normalde böyle lekelenme olunca yavaş yavaş lekelenme artar ve bir iki güne adet olurdum. Şuanlık hala regl belirtisi olmaması çok kafamı karıştırdı.