Arkadaşlar vücudumda bir hafta önce kalıntılar ve küçücük kızarıklıklar çıktı önce karnımda başladı sonra tüm vücuduma yayıldı kullandığım demir hapı vitamin hapları yan etkisinde kaşıntı yazıyordu o yüzden bıraktım hepsini 4 gün önce. Ancak hala geçmedi dün özel bir hastaneden docent doktordan randevu alıp gittim ancak ne kan tahlili yaptı ne de alerji testi. Bir hap bir krem verdi bi hafta içinde geçmezse başka tedavi uygulayalım dedi ne olduğunu anlayamadı. Başka bu tarz durum yaşayan var mı