Enfeksiyon vardi bir hafta kuvezde kalacak dedilrr hergun icim yaniyor sukrediyorum iyi bir yerde ve iyilesyor hergun sut sagip gonderyorm bugun de sariligi var isin veriyoruz dediler artik dayanamiyorm gidip oglumu cekip alasim var.. elleri hep mor olmus igne izlerinden. Kucagima dogru duzgun alamadm bile.. kimseye gosteremyorm acimi yazmak istedim..