Kizlar 38+0 hamileyim
Dün kontrolde hiç sancım vs yoktu. Bu geceden beri mide ağrısı üst karın ağrısı ve bir kereye mahsus ishal oldum az önce. Göbeğimin üst kısmı ile midemin arasında kramplar girip girip duruyor. Midem bulaniyor. Hastane ile aram bir saatten fazla. O yüzden emin olmak istiyorum bunların doğum belirtisi olup olmadigindan?