Gamze_048 Selam kizlar 11+3 haftalik gebeyim vajinal bolgemde asiri bir kasinti var artik kasinmaktam tahris oldu 😰 Sizinde boyle birsey oldu mu ? Olduysa hangi kremi kullandiniz ?
11-02- Gamze_048 mantar olabilir cnm bi doktora görün ben hamileliğim boyunca vajinamda hiç kaşıntı yaşamadım
Ayseumut Gamze_048 ıkı gundur bndede başladı ilk defa oluyor doktor randevuma bir ay var daha, cok dayanılmaz saglık ocagına randevu alıp ılac yazmasını ıstıcem acayıp rahatsız ediyor buyuk ihtimal mantar oldum buda ılac sız kremsız gecmıyor dıye bılıyorum