sezaryende his var ama acı yok. Ben 1 haftada kendimi iyice toparladım. Belden yapılan iğnede benim canımı hiç yakmadı hatta damar yolu daha fazla acıttı düşün 😅 sadece ilk zaman ayağa kalkarken canım acıdı haliyle orası yara. O da yürüdükçe açılıyor. Sezaryenin ilacı yürüyüş. Aman canım acıyor yataktan kalkamam dememek gerek. Kendimizi zorlayıp yürümek lazım. Onun dışında yatarken, otururken bir ağrı yaşamadım. Dediğim gibi yataktan kalkarken zorladı beni bi tek. Ve 1 haftada komple düzeldim