esmos27-e Arzgl123 çok şükür küvez durumumuz olmadı bebeğim 2 kilo 375 gram doğdu biraz minik ama sağlığı yerinde çok şükürler olsun Rabbime💖
Arzgl123 esmos27-e çok sevindim , aman sağlıklı olsunlar da kilo hiç Onmli degil,gözünüz aydın darısı başımıza insallh
esmos27-e Beyzanury1234 evet 12.05 geçe doğumum gerçekleşti şimdi odamızdayız bebeğimde bende çok şükür iyiyiz biraz ağrılarım var rahmimde daha ayaklanmadım bakalım inşallah rahat geçer
Heidihat esmos27-e kilosu iyise bazılarını yolluyolar sizin nasıl acaba insallh hiç gormeden gidersiniz eve
esmos27-e Heidihat kilosu 2.375 küveze almadılar çok şükür emme işini halledersekte alınmaz inşallah şuan yanımda melekler gibi yatıyor💖
Heidihat esmos27-e oyyyy kuzum Allah’ım onları kötülüklerden hastalıklardan korusun emer insallh bende kilosu azda olsa sağlıkla doğsun
esmos27-e Ceren-dilamert ay çok şükür biraz korkuttu ama şimdi diyorumki ohhh doğurdum kurtulduk bebişte bendee💖🥰😂
esmos27-e Beyzanury1234 yok çok şükür girmedi inşallahta girmesin ya bugünde hastanedeyiz yarın sabah 9 da çıkış yapıcaz inşallah