Mercan_35 Herkese merhaba Benim değerlerimi yorumlarmısınız rica etsem; 2 kasım:87.06 8 kasım:495 13 kasım:657 21 ekim 3.gün embriyosu transfer oldum.Değeri doktor pek beğenmedi 657 yi moralim altüst oldu tabi.. Böyle bir durum yaşayan varmı acaba?
Yasemincee26 Mercan_35 en az %60 yükselmesi gerekiyordu öyle hesaplarsak da 12 bin üzeri olması gerekiyordu değeriniz düşük çıkmış.
ug_fa-3diplomalianne Mercan_35 artış az olmuş ama en iyisini Allah bilir bakalım rabbim hayırlı ve güzel haberler almayı nasip etsin canım hemen stres yapıp üzülme bekle bakalım
Mercan_35 ug_fa-3diplomalianne sağol güzel kardeşim.Bakalım bugün muayene olucam iyi haberler alırım inşallah.Tüm anne adaylarına iyilikler,güzellikler diliyorum🙏
ug_fa-3diplomalianne Mercan_35 Rabbim hayırlı güzel haberlerini almayı nasip etsin en kısa zamanda 🌺🌺🤲🏻
Mercan_35 ug_fa-3diplomalianne Ahhh kardeşim malesef kimyasal gebelik oldu:( çokkk üzgünüm gitti bebişim.Çok sağol güzel dileklerin için ayağına taş değmesin 🙏
ug_fa-3diplomalianne Mercan_35 üzülme demek ki oluyo Allah büyüktür yine olur bu kez sağlıklı olur Allahın izniyle sen yeter ki stres yapma üzülme iyi düşün hep iyi olsun