Kızlar günaydın iki gündür kasık bölgemde hafif bir ağrı var sanki adet olacakmısım gibi ara ara geçiyor gece biraz daha artıyor bu sancı mı bilemedim ikinci doğumum ama ilk doğumum planlı sezadyandı günü gelince gidip doğurdu. Sancı nedir su nedir bilmiyorum 36+1 olduk bugün bı hafta bebek hep.ondeydi ultrasona göre haftaya pazartesi gidecektim gün almak için hastaneye