
Kızlar 9 kasımda beta verdim böyle çıktı normalde dün adet olmam gerekiyordu ama olmadım bala ağrım sızım yok
Bel ağrılarım var
Hafif su gibi akıntılar ara ara
Çok yemek yiyorum
Göğüslerim aşırı şiş hava basmışlar gibi 😂
Ve isalim en tuhafı bu
Şansımada gebelik testi bozuk çıktı bembeyaz oldu ekran sizce ne zaman test yapayım tekrar hamile olabilir miyim beta yükselirmi