Klbk16 10 haftalık hamileyim 2 3 gündür sol göğsümün altı ve ortası batıyor gibi acıyor ne olabilir acaba 😕
Karan_ Klbk16 aynı durumu yaşıyorum. 24. Haftam bitti artarak devam ediyor . Doktor kas ağrısı dedi . Ama çok erken başladı . Hala çözümü yok . Hafta geçtikçe artıyor sadece 😔
Klbk16 Karan_ geçmiş olsun cnm evet olabilir kas agrısı genelde zaten benımde kas güçsüzlüğüm vardı ama sol taraf olunca korktum senin hangi taraf
Karan_ Klbk16 aynı canım benimde sol tarafım. Magnezyum eksikliği olabilir dedi bir de suya atılan bir şey vardı akşamları ona başladım umarım geçer. 🙈