Elfsbloog benim de vardı bir taneydi iki oldular hatta biri rahim agzında boydan boyaydı. İki kere hastanede yattım birer hafta. En perinatologa gittim öyle toplarladım. Öyle çok kanadım ki düştü sanmıştım. Şu an 37 haftalık cok sukur dogumu bekliyorum. Darısı sizin başınıza inşallah. Vakit kaybetmeden riskli gebelik uzmanına görünün