Firstmomfirstchild ben konakta firdevs hanıma gidiyodm ikinci gebeliği planladm nasip olmadı bir türlü snra tahliller falan yaptı amh değerm 0.98 çıktı telefonda görüşürken hemen gel tedaviye başlamamz lazm kendiliğinden olur falan diyemem bu vaktini alır ddi snra doktor arayışına girdim öner beyi çok kişiden duydum daha ilk muaynede ne kdr doğru karar verdiğimi anladm💕 kendiliğinden gelişti gebeliğim ve şimdi de takibim onda içimde bir hayli rahat çok ilgili ve alakalı olduğunu düşünüyorum bende olşuturduğu izlenimler