emirasafMom Melike_4949 genelde erkek bebek hamileliği uykulu olur diyorlar merak ettim erkek mi bide progestan kullanıyorsanız oda acayip yapar sarhoş gibi
Sedefdinc Melike_4949 sabah 11 de uyanıyorum akşam üstü 5-7 arası illa 1 saat uyuyorum koltukta 🤣 35 haftalık hamileyim yaklaşık 1 buçuk aydır bu şekilde 🤣 sonra gece 2 ye bazen 3 e kadar kızım içerde kudurduğu için uyuyamıyorum 🤣 değişik bi döngü
Melike_4949 Melodimm gün içinde de akşam erkenden de uykum geliyor böyle bütün gün uyumak istiyorum 😴😴
Melike_4949 emirasafMom yok canım progestan kullanmıyorum,insülin kullanıyorum şekerim var kız bebek bekliyorum bjrde grip oldum antibiyotik içtim dedim ondan mı oldu acaba aynen sarhoş gibiyim tövbe tövbe 😅😴
Melike_4949 emirasafMom Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah canım 🥰 gerçekten gözümü açamıyorum ya
Ilba_34 Melike_4949 bu zamana kadar hiç uykulu hamilelik geçirmedim gece uyudum sabah kalktım ama şuan 31 haftalık oldum çabucak uykum geliyor yorgun hissediyorum kendimi 😅
Melike_4949 Ilba_34 bende ilk başlarda olmuştu uyku canım birde şimdi başladı ağırlık var üzerimde sanki 😴
Arifekldrm2 Bende öyleyim oğlun uyusa da bende uyusam diye yatağa bakıyorum resmen. Benimkide kız cinsiyeti son aylarda uyku hali bastırdı benide. İlk zamanlar geceleri falan uyuyamıyordum şimdi sürekli uyumak istiyorum
Melike_4949 Arifekldrm2 ben geceleri sürekli bir o yana bir bu yana dönüyorum birde tuvalete çok kalkıyorum bir kaç gündür gözümü açamıyorum uykudan
AleynaResul Melike_4949 ilk haftalarda da uyuyamıyodum 4 ay kustum zaten sonraki aylarda da asla yatamadım 33 oldum hala deliksiz uyku nedir bilmem😂