Herkese selam . Doğumdan sonra 25 gün geçti ve ben kızımda olduğu gibi oğlumda da Mastit oldum. Kızımda olduğunda ilaçsız geçmişti ama bunda maalesef kanımda yüksek oranda iltihaplanma ve enfeksiyon çıktı. Doktor Aksel verdi antibiyotik. Emzirebilirisin sorun olmaz dedi ama ben yine de endişeliyim. Gerçi ilacı şimdi
İçtim ama var mıdır bu antibiyotiği kullanıp emzirmeye devam eden?