eymenim_ Merhabalar 14 haftalık olduk ama bebek sağ tarafimdami sol tarafimdami anlamıyorum ilk gebeligimde ta baştan anlamıştı sağ tarafta hep ama bunda yok büyüklerim diyorken sabah ilk uyandığında idrarın varken anlarsın diyorlar yine anlamıyorum.
tugcesakzci eymenim_ bebek sağda veya solda olmaz bunu anlayamazsınız. Rahminiz vücudunuzun tam orta kısmında dolayısı ile bebekte. Solda veya sağda değil tam ortada. İnternetten bu konuyu araştırabilirsiniz bebeğin, sağ ve sol konumu tıbbi olarak yok.