Sunshine__ benim kızım 4aylık olana kadar sürekli kusardı ama fışkırarak değil fazlasını çıkarırdı. O zaman doktorumuz normal demişti. Şimdi oğlum 3 aylık olmak üzere o da aynı ablası gibi sürekli kusuyor. Günde 10 kere kendi üstümü değiştiriyorum onunkini kaç kere değiştiriyorum inan sayamıyorum. Ama yine fışkırarak kusmuyor. Aşıya gittiğimizde sağlık ocağı doktoruna sordum o da normal dedi. Çevrede görenler de kusan çocuk iyi olur kilo alır, midesi genişler diyor hep. Çok şükür iki çocuğumun da kilosu yerindeydi. Sizinkide fışkırarak kusmuyorsa korkmayın bence birkaç aya düzeliyor🥰