Buseerdem1 canım ikisinide deneyimlemiş biri olarak kızımda 9saat sunili normal doğum yaşamama rağmen oğlumada normal doğum istemiştim sonrası için çünkü benden ilgi bekleyen bir bebeğim daha vardı🥺🥰kızım da o sancılı süreç çok zorlamıştı beni ama dünyaya geldiği an gerçekten denildiği gibi yeniden doğmuş hissetmiştim kendimi. Odaya geçeceğim sırada yürüyen sandalyeye alacaklardı koşabilecek kadar iyi hissediyorum demiştim☺️ Odaya çıktık bebeğimle ilgilendim bikaç saat sonra saçımı makyajımı yaptım çekimimizi gerçekleştirdik çok rahattım sanki hiç doğum yapmamışım gibi keyfini çıkarıyordum o anların☺️tek sıkıntım kısa süreli mide kısmımda ağrım olmuştu oda doğum sırasında ıkınmada zorlanmıştım midemden aşağı doğru bastırdılar bebek hızlı gelsin diye gelmek üzereydi çünkü. Saatlerce süren sancıdan yorgun düşmüştüm o yüzden ıkınmaya bile takatim kalmamıştı çok şükür sağlıcakla almıştık kucağımıza yavrumuzu.🥰 Oğlumda 7 ay önce dünyaya geldi🤲🥰 Normal doğumu bekledim hep kızımlada rahat ilgilenebilmek için ama oğluşum kanala girmedi 40+6 ya gün verildi ben 40+5 e kadar ne kadar normal doğuma etkili egzersiz vs varsa yaptım kanala girsin diye hatta yakın çevrem şaşırıyordu o hallerime ☺️ suni sancı verilecekti, son nstye girdiğimde kalbinin yavaşladığını, suninin daha da kalbi yoracağını söyledi doktorumuz acil spinal sezeryana alındım 🥹doğum anı çok rahattı his vardı ama asla acı vs yoktu hatta doktoruma dikişlerimi atarken ben uyusam biraz demiştim☺️Odaya çıktık kahve içmemi söylediler başım ağrımasın diye herşey yolundaydı ilk yürüyüşümde korktuğum gibi olmadı ama sonrasında hareket ettikçe canım çok acımıştı 1 hafta boyunca. Tabi ben ekstra zorladım kendimi onunda etkisi olabilir. Herkesin doğumu ve hamilelik süreçleri aynı olmuyor önemli olan bebeğin ve annenin sağlığı ☺️patron bebekler onlar karar veriyor, bazen bizim kararlarımızın önemi olmuyor☺️Biraz uzun oldu ama☺️Anneliğin her anı çok güzel ve özel duygular, inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız yavrunuzu🤲🥰