Merhaba arkadaşlar, ben ilk doğumumda 7 cm açılma olmasına rağmen ( ama neredeyse hiç ağrım vs olmadı) üç farklı doktor muayenesinde çatım dar olduğu için 41+3 de sezeryanla 3300 gram bebeğim doğdu. Fakat sezeryan sonrası çok bir ay yataktan kalkmadım çok ağrı çektim. Şimdi kızım 3 yaş 4 aylık ve ben 33 haftalık hamileyim. Doktora sezeryan sonrası normal doğum istediğimi söyledim hem devletteki hem özel deki 37. Haftada çatı muyanesinden sonra eğer çatı müsaitse ve sizde tim riskleri kabul ederseniz normal doğumu bekleriz dedi. Benim gibi bu süreçten geçen oldu mu. Yardımcı olur musunuz