sevgilihayyam Şiddetli bir adet sancısı gibi sancım oldu ve gece biraz kanamam oldu. Acilden doktora gittik. Dinlenme vererek beni yolladı. Hap vermedi ve kanama devam ederse gelin dedi. Sancım kesilmedi. Kanamam ise ara ara geliyor. Adet kanaması gibi. Bu kanama neden olur?
Bbsra sevgilihayyam yeniden git allah korusun kötü bişey söylemek istemiyorum yaşayan biri olarak. Ne demek hiç bişey vermez ya. Sancın var kanamanın yanında 🤦🏻♀️ Hadi lütfen
OgretmenEva sevgilihayyam hamilelikte her türlü lekelenme ve kanamalı tehlike belirtisi olabilir en yakın zamanda kendi doktorunuza görünün
joker35 sevgilihayyam canım bende 7 haftalık olucam nasipse 6 gndür kahve leke geliyor doktor normal dedi kalp atışlarını duyduk istirahat et ddi iğne v fitil kullanıyorum ben yinede tedirginim
sevgilihayyam Biology26 muayenede azdı kanama. Çoğalırsa hap daha iyi demişti. Şimdi kendi doktoruma geldim ama
MeltemAsel Kanamanızın rengi hangi renk pembe kahverengi kırmızı ? Bence acile değil normal uzmana hemen görünün derim şuan mutlaka bir takviye vermesi gerekir diye düşünüyorum. Ama içiniz rahat olsun aynısı benimde basıma geldi progestan kullanıyorum 2 adette iğne yazdı doktorum şuanlık bir şey yok çok şükür.
031965 Kendi doktoruna gittin mi? Acildeki doktor kadın doğum uzmanı değilse doğru müdahaleyi yapamamıştır belki. En doğrusu kendi doktoruna gitmen yani benim dr. Dan pay biçiyorum tırnağım kadar bile değil kahverengilik gördüm diye devam ederse gel dedi sizinki kanama var halen devam ediyor git istirahat et diyor. Gidin siz nolur nolmaz. Ne kanaması kimse bilemez herşey olur. Yerleşme kanaması desek başka bişeyden dolayı olsa ben şahsen vicdan azabı çekerim. Tek tavsiyem devam eden kanaman için kendi doktoruna gitmen
Emineyakar Bende 7. Haftamdayım bendede sanci ve biraz kanama oldu 2 gün önce gittim acile bi serum taktilar tahlil yaptilar geriye yolladilar ama ikinci gunu kendi doktoruma gittim ultrasondan bakti bebegn sagligi iyiydi ama dusuk tehditi dedi ve progestan diye fitil verdi kullanmami soyledi
sevgilihayyam joker35 bende kalp atışını dinledim. Şükür. Yine içim rahat değil diye kendi doktoruma geldim :(
Eda_35 sevgilihayyam hayırlısı buymuş canim benim canını sıkma bidaha olur bebişiniź Allah onu yanında istemiş demekki. 😕 Unuttma ki Peygamberimiz bakıcak ona , o bebek sna şefaatçı olacak.
YagizAsyaMom sevgilihayyam çok üzüldüm gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum yine bir kanama yine bir doktor talihsizliği. İnşallah tekrardan en kısa sürede anne olursunuz 🤲şu mübarek günde dualarım sizinle