rba1_83ww Arkadaşlar test yaptım üç kere üçündede 2. Çizgi silik çıktı acaba test yanlışmı diye baktık eltime denettirdim ondada tek çizgi çıktı hamile miyim?
fizikcianne rba1_83ww silik çizgi çıkması da pozitif olduğunu gösterir canım. Hayırlı olsun. 2 günde bir kan vererek 2 katı artış olacak mi takip etmelisin öncelikle
Buseemm rba1_83ww gözün aydin canim insallah devami gelir daha da koyulasir yaş olarak da bisey diyemeyecegim ama bu kdr erkn olmasa senin icin daha iyi olurdu hakkinda hayirlisi olsun umarim 🙏
rba1_83ww rba1_83ww geçen ay 17 sinde başlamıştı reglm daha olmadı test yptım pazar pazartesi böle çıktı