Kzlar. Merhabalar 37.haftadan yazıyorum bugün ebe alttan muayene etti normal doğumdan çok korkuyorum ama çokta istiyorum eve geldim akşam kırmızı leke gördüm ama şu saate kadar hala pembe leke halinde akıntım var ve akıntım olmazdı hiç normal mi bu haftalarda anlamıyorum ki tecrübe edinen veya benim gibi olan yazabilir mi teşekkürler