prenSandprenseSMomy 34+2 ym erken dopum riski var diye doktor 10 gün kullan dedi kulanıpta normal dopum yapamam mı diye korkuyorum rahim ağzını kapatırsa dopum sürecini uzatır mıyım? Bu haftalarda kullanan var mı yazabilir mi etkisi. Nedir
Kubrabaytekin prenSandprenseSMomy ben hamileliğimin başından beri kullaniyorum. 1 hafta oldu bıraktım suanlik bişey yok. Ama ilk gebeligimdede kullanmıştım daha kullanırken doğumum oldu.
hsrtt_ prenSandprenseSMomy ben gebeliğimin en başında kullandım.Daha sonra 25.haftada tekrar başladım 34+5 te doktorum bıraktırdı artık kullanmana gerek yok dedi.
huzunkovankusu prenSandprenseSMomy Başında ortasında sonunda hep kullandım öyle bir şey yaşamadım. Siz de yaşamazsınız inşallah.
prenSandprenseSMomy Kubrabaytekin başında kullanmanın bi sıkıntısı olmadıpını söylüyorlar da bu son aylarda normal dopumu etkilediği söyleniyor bende bi korktum 34 te verilmesş bi garip gibi sankim
Cambardak__ Kubrabaytekin merhaba bende yeni gebeyim doktorum dün progestan verdi önlem amaçlı her gebeye veriyorum dedi ama ne kadar kullanılacak söylemedi siz ne kadar süre kullandiniz
Kubrabaytekin prenSandprenseSMomy bilmiyorum doktor bisey görmüş ki vermiş. Ben 36.haftadayim geçen hafta bıraktırdı bana. Bakalım doğum ne zaman olacak
Attoya Ben yalancı kasılmalarımdan dolayı 32. Haftamda başladım 36 da bırakalım dedi doktor 35.haftadayım şu an
prenSandprenseSMomy hsrtt_ aynı bende 28 de kullandım kasılmalardan şimdi 34 de bidaa verdi 2 hafta daha bekletelm diye
prenSandprenseSMomy Kubrabaytekin anladm 2 haftada yşne kendi kendiini hazılrıyor galşba vucut dopuma
Kubrabaytekin prenSandprenseSMomy hazırlar bence ilacın etkisi bı zaman sonra geçer zaten. Yürüyüş falan yaparsınız. Evde yerleri elinizle eğilerek silin oda açılmaya yardımcı oluyor
Kubrabaytekin Cambardak__ merhaba. Benim ilk cocugumda 26. haftada 5 cm acilmam olmustu o yüzden riskli olduğum için tüm hamileliğim boyunca kullandım 35.haftada bıraktırdı doktorum. Ama sizde yeni hamile olduğunuz için verdi galiba
Kubrabaytekin Cambardak__ 1 ay kullanın bidaki gidisinizde tekrar doktorunuza sorarsınız devam edeyim mi diye bende sormuştum
sevdenurnur Kubrabaytekin açılma oldugunu nasıl farkettiniz belirti verdi mi yoksa kontrolde mi öğrendiniz
Kubrabaytekin sevdenurnur Hiç fark etmedim normal sıradan bi gün kontrole gitmiştim o an öğrendim. Neredeyse doğum yapacakmisim ama hiç ağrım falan olmamıştı
prenSandprenseSMomy huzunkovankusu inşaAllah ya bende merak ettm 3 çocupum var ayakta bu 4. Nırmal isteyince korktum bi an