Merhabalar.Ben seker yuklemesi yaptirdim 23. Haftamda normal cikti.Sonra doktor ailede seker hastaligi var diye tekrar yapmak istedi.Ben istemeyince takip verdi.Bazen yemekden 2 saat sonra olcunce 132 falan cikiyor.Tehlikeli mi normal mi bilemedim.Aclik kan sekerim normal.