balimknmz Eşimle evlenmeden önceki hayalimiz kızımıza Balım ismini koymaktı. Çok şükür bi kızımız olacak yanına isim arıyorum . Sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor ? Bade Marin Lidya İncila