Sumeyye237 Çok normal ilk gebelik olduğu için benim kızım 40+6haftasinda dünyaya geldi 😂hiç sıkıntı stres yapma bol bol dinlen çünkü o günleri arıyoruz doğunca 😂😂
Esralacin12 Bende şuan 39+2 haftalığım bende de hala hiç sancı yok ,40 haftaya kadar gdicek herhalde diye düşünüyorum şuan sancı olmadığı normal mı ilk gebeliğim