Boncukk123 kompleks karbonhidratları bırakırsan zaten hızlı kilo alımı yavaşlar. Ayrıca şeker en büyük düşmanımız. Ben iki öğün yiyorum sabah ve akşam. Akşam da 5 dedin mi yemek bitiyor. Tatlı yerine sadece meyve yerim ara öğün genelde bir bardak süt oluyor. Akşamları pilav makarna vs yemek et tavuk balık yanına bol sebze. Sabah kahvaltıda ekmek de yemem yersemde çok nadir o da çavdar oluyor. Hergün mutlaka sabah kahvaltısında yumurta ev yoğurdu peynir meyve yerim. Ama benim hamile değilken de böyleydi o yüzden zorlamıyor beni. Arada kaçamaklar yapıyorum tabi ama genelde iyi düzen tuturdun mu kaçamakların bi önemi olmuyor