Sinem1912 Kızlar 36+5teyım birden grip oldum yatak döşek yatıcak kadar. Önerebilceğiniz doğal yollar var mı? Korkuyorumda bebeğime bir zararı olur mu bu gribin?
deniz2019 Sinem1912 ben de sirkeden çok fayda gördüm 1 bardak suya 1 çorba kaşığı sirke koyup sabah öğle akşam burnuma çektim temizledim Sirkeyi bir de suyla karıştırmadan gargara yaptım 2 günde ayaktaydım 🙏🏻
Prenseslerr Bir hafta önce bende geçirdim canım 29 haftamda bol bol meyve yedim sıcak çorba içtim arada da ve ıhlamur ve ballı süt içtim zorda olsa atlattım cok şükür sana da geçmiş olsun insallah biran önce geçer..
Yigidininanasi Sinem1912 bu aralar salgın var sanırım hastaneye gittim bütün gebeler grip olmuş bende dahil