Kizlar bugun hastaneye gitim iki gün sonra gel yatış dedi suni sancı vericekler iki güne inşallah gelir bazen sırtım çok agriyor ve sürekli lavaboya gitmeye başladım yarim saate bir lavabodaykende bacaklarima makata falan sancı kramp giriyor normal mi bu yada doğum belirtisi mi