120622Aht 3 kere oldum kasmayacaksın kendini tamamen doktor bakarken oranı gevşet sıkma sakın yoksa kanaman falan olabilir ben gayet rahattım yaptıklarında haftaya perşembe yine olucam bu sefer doktorum kendisi doğum için çatı muayenesi istedi diğerlerinde hep haftalarım küçüktü ama erken doğum riskim vardı o yüzden sürekli hastaneye gidip ebelere baktırmıştım açılmam vs varmı diye