Merhaba kızlar ben Eylül 23 de aldet oldum adetimin 3. Günü klomen kullandım 5 gün boyunca 3 Ekim’de ovulasyon testinde pik olmuştu adet olmadım daha ne kanda ne de normal testlerde gebelik yoktu. Doktor tarlusal yazdı da kullanmalı mıyım? Ayrıca benim kuzenimde klomen kullanarak adet olmuş bana klomen adet geciktirmez dedi. Onda da sadece bir kere gecikmiş bir ay gecikmiş klomen kullandığı halde kanda ve idrarda çıkmamis gebelik ona da doktor tarlusal yazmış ama kullanmamış gecikmeden 1 ay sonra test yapmış tekrar ve gebelik olduğunu öğrenmiş bende bu ihtimale dayanarak tarlusal kullanmıyorum sizce kullanmalı mıyım? Bu arada dün geve de test yaptım negatif çıkmıştı.