Gule1- Yemek, tatlı tarifleri bakıyorum ama pek de yapmıyorum her şeyi. Ama aşırı seviyorum o tariflerin son hallerini görmeyi, çatalla ayırıyorlar ya hani
Deletedmom_85 Gule1- yapmayı da yemeyi de çok severim 😂 ama geçen lazanya yaptım beğenirim sandım damak zevkime uyan bir şeye benziyordu. Makarna ve kıyma ikilisi ne kadar kötü olabilir diye düşündüm. Sultan kebabına da benziyordu çünkü. asla ama asla bitiremedik eşimle ikimiz 1 tane zor yedik gerisi Allah affetsin çöp.oldu herkes lazanya lazanya dilinden düşürmez ama demek herkese hitap dtmiyormus. Kısaca her şeyi de görüp denememek lsizm tsdindsn emin olmadığımız şeyleri özellikle djjdd
Gule1- Deletedmom_85 aynen öyle bazen sonuç bize göre olmuyor ben de mutfakta pek iyi de değilim en genel yemek için bile bakıyorum